tisdag 23 oktober 2012

Zoya FeiFei VS IsaDora Silk road + nude pics ;-)

Sminkan visade också en jämförelse häromdagen, men nu får ni se mina bilder också. Och som vi redan sett, så är inte Fei Fei och SR speciellt lika brevid varandra, även om de var väldigt lika inuti mitt huvud innan jag jämförde dem brevid varandra. 
Silk road täcker på två lager (ändå tog jag tre), och är mycket blåare i tonen. Båda är dock fyllda med microglitter i alla möjliga färger. Blått, silver, rosa, guld, lila. Feifei är väldigt mycket skirare än SR och på bilderna har jag fyra lager. Jag gillar inte VNL såvärst, man kan säkert klara sig på 3 lager också. 
I slutet av inlägget slår vi till med lite nakenbilder, det var ju ett tag sen sist, och jag vet att intresse finnes för hur mina naglar ser ut olackade ;-) Bevisar härmed också att de INTE är byggda! (en del tror mig inte, haha)

Betyg på FF: 4/5


Sminkan also showed a comparison the other day, but I will show you my pics anyway. And as we have already seen, FeiFei and SR isn´t that similar, although they were very similar inside my head before I compared them next to each other.
Silk Road covers the two layers (I had three), and is much bluer in tone. Both, however, is filled with micro glitter in all colors. Blue, silver, pink, gold, purple. Feifei is more sheer than the SR and in the pictures I have four layers. I do not like VNL that much, you can probably get by on three layers too.

Ratings on FF: 4/5











Slog i pekfingret i diskmaskinen men bröt bara översta skiktet som jag kunde dra bort! Puh!

5 kommentarer:

  1. Båda är hur tjusiga som helst!

    SvaraRadera
  2. Snygga båda två och jag kan inte välja en av de två :-)
    Vad gör du nu med den skadade nageln? Lagar du eller lackar du på något speciellt sätt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den får två lager IsaDora Second nail så klarar den sig fint. Även om jag skalar av ett lager nagel, så är den rätt tjock den som är kvar. Lite som att sko om en häst, haha....

      Radera
  3. Får nog köpa hem FeiFei också. :)

    SvaraRadera
  4. Båda är snygga, men undrar om inte Silk Road faktiskt är lite lite bättre. Får plocka fram mina flaskor.

    Och du, det där med hushållsarbete det är farliga grejer ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!