måndag 8 oktober 2012

Gina Tricot - Fashionista

På allmän (eller ok, Annikas) begäran, startar vi veckan med Ginas alldeles underbara Fashionista. Färgen i sig kanske inte är så spännande vid en första anblick. Personligen älskar jag dock detta jeansblå skimmerlack. Dessutom täcker det på ett lager! Ett! Hur ofta händer det? Nu la jag naturligtvis på ett till, för det är så jag gör. Vanliga människor nöjer sig med ett. Perfekt formula, och det torkar snabbt. Som så ofta med Ginas lack, så säger jag: Spring och köp (3 för 99:-)

Betyg: 5/5


By general (or ok, Annika's) request, we start the week with Gina fabulous polish Fashionista. The color  itself may not be that exciting at first glance. Personally, I love, however, this denim blue shimmer polish. And one layer is enough! One! How often does that happen? Now of course I put on another one, because that is how I do it. Normal people are satisfied with one. Perfect formula, and it dries quickly. As so often with Gina, I say: Buy it! (3 for 99 :-)

Rating: 5/5








6 kommentarer:

  1. Det var snyggt, jättesnyggt!!

    SvaraRadera
  2. Oj! Detta har jag helt missat. Springer och köper...

    SvaraRadera
  3. Fin, men inget som jag liksom hoppar jämfota över.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin blå men inte så unik kanske. Jag vet inte, det känns som jag sett den förut från andra märken. Men snyggt svärtade kanter, det är det.

    SvaraRadera
  5. Köpte det här lacket igår tillsammans med grape wine och paparazzi! Gina har verkligen börjat göra fina lack

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!