torsdag 25 oktober 2012

OPI - Kiss me on my tulips

 Lacket kommer från Holland-kollektionen, som släpptes tidigt i vintras, om jag inte minns fel. Det är inte särskilt unikt och formulan skulle kunna vara bättre. Tre lager krävdes, och lacket är tyvärr lite rinnigt. Färgen däremot! I love it. Knalligt rosa med kall blå underton som passar mig perfekt. På bilderna har jag dessutom ett tjockt lager Seche vite.

Betyg: 4/5


The polish is from the Holland Collection, which was released early this winter, if I remember correctly. It´s not particularly unique and the formula could be better. Three layers were required, and the polish is unfortunately a bit thin though. The color on the other hand! I love it. Bright pink with cool blue undertone that suits me perfectly. In the pictures, I also have a thick layer of Seche vite.

Rating: 4/5







6 kommentarer:

  1. Hej! Älskar också färgen, den är riktigt snygg. En liten fråga: Är det dina egna naglar eller har du gjort en nagelförlängning, och i så fall av vad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja, det är mina egna naglar. Som baslack använder jag IsaDora Second nail, sen lack och sen överlack :-)
      Kolla FeiFei/Silk road-inlägget från häromdagen, där finns det olackade bilder :-)

      Radera
    2. Vilka fina naglar du har! Hoppas mina ska växa ut sig så fint! :-) Jag ska kolla inlägget du tipsade om!

      Radera
  2. Ett mellanlack. Fint, men inget speciellt.

    SvaraRadera
  3. En jättefin rosa! Jag gillar den typen av nyanser. Har den inte själv men kan absolut tänka mig den.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!