onsdag 10 oktober 2012

H&M - Peppermint fusion

Vid en första anblick är detta ett ljust blåklintsblått skimmerlack. Tittar man noga så skimrar det i lite rosa-grått. Hopplöst att fånga med kameran dock. Jag upplever det inte riktigt lika blått som på bilderna heller. Lacket är ganska skirt, efter tre lager är det fortfarande inte helt opakt, vilket stör mig lite. Dock är det väldigt fin färg, och H&Ms lack har hög, jämn kvalitet - och detta är inget undantag. Jag gillar det! Det finns andra blå lack som roligare, men detta är en unik nyans i min samling, och jag är glad att jag har det.

Betyg: 3/5


At first glance, this is a bright cornflower blue shimmer polish. If you look closely at it, you can also see grey and pink shimmer. Hopelessly to capture with the camera, however. I feel it is not quite as blue as the pictures shows either. The polish is quite sheer, after three layers, it is still not completely opaque, which bothers me a bit. However, it's very nice color, and H & M polishes has a high, consistent quality - and this is no exception. I like it! There are other blue polishes that are "more fun", but this is a unique shade in my stash, and I'm glad I have it.

Rating: 3/5








6 kommentarer:

  1. Tycker det var snyggt! kan tänka mig att det kan bli fint i marbles också
    kram!

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt fint. lite för somrigt just nu kanske. Är så sugen på mörka, höstiga lack.

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin blå nyans. Har inte allför många lack i den nyansen.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är ett vackert lack och det ser vackert ut på dina naglar. Måste använda det igen snart.

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Jag drabbades av ett enormt ha-begär när PF släpptes, men sen har det avtagit. Kommer förmodligen inte att köpa det, fastän det är fint.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!