tisdag 9 oktober 2012

Viva la Diva - 32

Nr 32 är ett matt lack. Det syns inte så bra på bilderna, men det torkar till sidenmatt. Färgen är lite grågrön. Inget jag går igång på precis. Det passar inte min hudton alls och jag är inte så förtjust i matt finish heller. Dock torkar det snabbt och är väldigt lättmålat. På bilderna har jag tre lager, men man klarar sig på två.

Betyg: 2/5


No. 32 is a matte polish. It doesn´t show so good in the pictures, but it dries to a satin finish. The color is a little gray-green. Not a color I like that much. It does not suit my skin tone at all and I'm not so fond of the matte finish, either. However, it dries quickly and is very easy to use

Rating: 2/5








6 kommentarer:

  1. Jag gillar´t! Men jag är ju mer för såna här färger och de klassiska röda och korall.

    SvaraRadera
  2. Inget fel på färgen, men matta lack är inte riktigt min grej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte min heller, jag gillar glossy glossy!!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!