fredag 5 oktober 2012

Gina Tricot - Sky blue

Det är ju tur att inte alla Ginas lack är fantastiska, det skulle ju nästan bli lite långtråkigt, haha... Färgen är underbar. Jag gillar pepsodentlack, och tänkte direkt på denna ursöta Fiat (även om den är lite blåare)

It is fortunate that not all Ginas polishes are amazing, it would get a bit boring, haha ​​... The color is wonderful. I like Pepsodent colored polishes, and I thought of this adorable Fiat (although it is a bit darker)

Fiat 500 Twinair

Formulan däremot är en annan grej. Seg som klister och vallar sig, även om man anstränger sig. Kolla långfingret! Inte ok! 3 lager som inte blir riktigt jämna och inte torkar ordentligt heller. Kanske har jag fått en konstig flaska eller nåt, för detta är det sämsta Gina-lack jag testat. Skulle jag bara bedöma färgen hade det varit en solklar femma, men formulan... nej nej...

Betyg: 1/5

The formula is,however another thing .It behaves like glue. Check your middle finger! Not ok! Three layers that are not really smooth and it doesn´t dry properly either. Maybe I've got a weird bottle or something, because this is the worst of all Gina polishes I've tried. If I only was supposed to judge the color, it would have been an obvious fifth, but the formula ... no no ...

Rating: 1/5







5 kommentarer:

  1. Färgen är perfekt i alla fall!

    Jag vill ha! Det säljs inte längre va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte om man kollar på hemsidan, men den kanske finns kvar i nån butik... och ja, färgen är super! (hittar jag det så köper jag ett till dig, DETTA vill du INTE ha ;-)

      Radera
  2. Åh, du måste prova det andra blå snart, från häromdagen. Hittade ingen Peppermint Fusion på H&M.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du Gina-lacket? som jag köpte samtidigt som glitter och grönt?

      Radera
    2. Ja, Gina-lacket :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!