tisdag 2 oktober 2012

Zoya - Kimber

Kimber, jag tänker bara på Kimber i Nip/tuck, och tycker det är fasligt synd att de la ner serien. Ok, att den flippade totalt på slutet, men jag ville ändå se mer!! Nåja, över till lacket:
När jag fick hem detta i somras, och såg guldskimmer så drog jag mig för att använda det. Jag gillar ju inte guld så väldans mycket. Dock så är det såpass diskret att det ändå är helt ok. Jag brukar gilla Zoya och detta är inget undantag, men det är ändå ett mellanlack för mig. Formulan är förstås fantastisk, som alltid. Två lager täcker perfekt och det torkar på ett ögonblick.

Betyg: 3/5


Kimber, I only think about Kimber in Nip / Tuck, and think it's dreadful shame that they put down the series. Ok, it freaked total at the end, but I wanted to see more! Oh well, on to the polish:
When it arrived in the mail last summer, and I saw gold shimmer, I didn´t feel like testing it right away. I don´t like gold that much. However, it's kind of discreet that it is still quite ok. I usually like Zoya, and this is no exception, but it is still just an ok polish. The formula is of course fantastic, as always. Two layers covers perfect and it dries in an instant.

Rating: 3/5










8 kommentarer:

  1. Svårburen färg på mig, men den är fin!

    SvaraRadera
  2. Älskar, älskar Zoya! Tyvärr så var inte det här min färg riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä guld och rosa ihop e lite svårt.

      Radera
  3. Ååååååh, jag älskar Kimber (inte lacket nu alltså, även om det också ser trevligt ut)! Jag har några säsonger kvar som jag inte sett .. Hoppas hon är med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. VA??? Har du inte sett alla! SKYNDA, de ballar ur TOTALT allihop!

      Radera
  4. Lite tråkig rosa, tyvärr. Den känns lite för mellanmjölk för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är verkligen inte upphetsande.....

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!