onsdag 3 oktober 2012

Gina Tricot - Alexis

Så har jag då äntligen testat Alexis, kanske sist av alla i Sverige, känns det som. I flaskan (se sista bilden) ser det fantastiskt ut. På naglarna är det inte fullt lika spännande. Dock snyggt ändå, naturligtvis. Vinrött med dragning åt rosa eller rött beroende på ljus, och en massa miniflecks eller skimmer. Det är lite tveksamt vad det är, tycker jag. På bilderna har jag 3 lager och Seche vite för extra glans. Byter man lack ofta, och inte sitter på ett Seche vite, så klarar sig lacket bra, även på egen hand. Lacket finns fortfarande att få tag på, så skynda skynda!! Det är ju så snyggt!

Betyg: 4/5


Finally I tested Alexis, perhaps the last of all polish users in this country ;-) In the bottle, the polish (see last picture) looks fantastic. On the nails, it is not quite as exciting. However nice anyway, of course. Burgundy with a hint of pink or red depending on the light, and a lot miniflecks or shimmer. There is little doubt what it is, I think. In the pictures I have 3 layers and Seche vite for extra shine. If you change polish often, and don´t have a white Seche, the polish is quite shiny on it´s own. The polish is still to come by, so hurry hurry! It's so neat!

Rating: 4/5








10 kommentarer:

  1. Jag älskar Alexis! Det är ett otroligt fint lack även om det luras med att vara ännu mer spektakulärt i flaskan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är LITE lurigt faktiskt!:-)

      Radera
  2. Sist ut kommer nog bli jag för jag har inte ens köpt det än! Fy på mig för det här är väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Tänka sig att jag hade en Gina-vecka och ändå inte testade Alexis. Men den som spar hon har. :)

    SvaraRadera
  4. Så galet fint! Jag sliter min flaska med hälsan. Men det blir väl lätt så när man har så många andra lack att använda ;)

    SvaraRadera
  5. Har hållt i detta ett flertal gånger när jag varit inne på Gina men det har alltid slutat med att jag lagt tillbaka den i lådan. Visst är det vackert men det är något som får mig att tveka, vet dock inte riktigt vad.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!