lördag 27 oktober 2012

OPI - Not like the movies

Detta har jag köpt av Sarah, och lacket kommer från Kate Perry-kollektionen som kom 2010. Om ni inte minns den så ser den ut såhär: 
opi katy perry collection black shatter 500x249 OPI Katy Perry Collection Preview

Last friday night,  NLTM, The one that got away, Teenage dream, Black shatter

Med mitt senaste köp, har jag de tre till vänster. De andra lockar inte alls. På E-bay finns de fortfarande att få tag på om nån känner sig sugen. NLTM är det inte mycket att säga om. Duokromt i svagt olivgrönt och lila, med en massa fint microglitter. Fint, men inte så spännande. Jag har dock velat ha det länge, så jag är glad att Sarah ville sälja sitt. Formulan är bra, 3 lager gör det opakt. Som de flesta andra OPI så torkar det snabbt.

Betyg: 3/5

With my recent purchase, I have the three to the left.  The whole collection is still available on Ebay. There is not much to say about NLTM. Duo chormativ in bright olive green and purple, with a lot of fine micro glitter. Nice, but not that exciting. However, I have wanted for a long time, so I'm glad that Sarah decided to sell her bottle. The formula is good, 3 layers makes it opaque. Like most OPI as it dries quickly.

Rating: 3/5






 

6 kommentarer:

  1. Ändå en väldigt härlig färg måste jag säga. Den skriker inte i ansiktet på en visserligen men alla lack måste inte göra det för att vara fina. :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det här var väldans fint när det kom, men sen har jag liksom aldrig känt mig sugen på att bära det igen. Det är nog lite blekt.

    SvaraRadera
  3. Jag blev inte så hyperkär i det här, även om jag heller inte ogillar det. Ljummen inställning. :D

    SvaraRadera
  4. Det är ju intressant på nära håll, typ. Men vem är på nära håll när det gäller ens naglar...?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!