torsdag 18 oktober 2012

Gina Tricot - Wannabe

Gina har gjort det igen. Tänk att en affär kan ha så vedervärdiga kläder (till 80% iaf) och så fantastiska lack. Ett havsgrönt skimrande lack, med små små gnistrande glitterpartiklar i. Jag tog tre lager, för att vara på den säkra sidan, men det hade nog räckt med två. Formula som en dröm och torkar på direkten. Underbar grön färg, som jag inte har nån likande av i samlingen. Jag måste säga att Gina är nr 1 i Sverige på lack, både Depend och IsaDora kan se sig omsprungna för länge sen, eller vad säger ni? 

Betyg 4/5


Gina has done it again. Imagine that a store can have such hideous clothes (80% anyway) and so amazing polishes. A sea-green shimmering polish with tiny sparkling glitter particles. I havee three layers, just to be on the safe side, but it probably would have been enough with two. The formula is dream and dries instantly. Wonderful green color, which I don´t have someone similar in my stash. I must say that Gina is No. 1 in Sweden when it comes to polish, both Depend and IsaDora is so far behind....

Rating 4/5









6 kommentarer:

  1. Härlig djup färg. Jag tycker Gina har väldigt blandad kvalitet men förväntar mig inget annat till det priset. Isadora håller högre standard men är ju också mycket dyrare. Så Gina kan möjligen vinna på prisvärdhet ;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag gillar många av Gina's plagg. Visst, det finns mycket jag inte skulle ta på mig. Idag har jag en svart, go stickad tunika t.ex.

    Lacken är de riktigt bra på och Wannabe är ett av favoriterna i deras sortiment.

    SvaraRadera
  3. Det var en härlig färg!! Så fort mina fula stackare har bättrat på sig och växt ut lite ska jag måla som aldrig förr igen!

    SvaraRadera
  4. Fint, men inte tillräckligt fint för att väcka något köpsug.

    SvaraRadera
  5. Nja, jag tycker nog fortfarande bättre om IsaDora :)

    SvaraRadera
  6. Även om jag gillar Ginas lack mycket så kan jag nog inte hålla med dig. Än så länge tycker jag nog att både IsaDora och i viss mån Depend har fler spännande lacker. Depend har ju tex de holografiska och IsaDoras säsongskollektioner innehåller ofta flera godbitar.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!