onsdag 31 oktober 2012

Fynd på nära håll!

När ni läser detta är jag på väg till Stockholm. Jag har haft fullt upp, och inte hunnit förbereda så många inlägg, så resten av veckan ägnar vi oss åt shoppingfynd, så kommer nästa lackvisning på söndag, deal?

I slutet på min gata finns ett Hemköp. Inte ett ställe man storhandlar på, med vi stödhandlar där några gånger per vecka, om vi inte orkar åka till Maxi. Häromdagen fick jag ett mms av min man, som hittade följande till mig, när han var och handlade typ yoghurt, mjölk och Pepsi max eller vad vi nu saknade just den dagen.
Några av dem har jag sen tidigare, men det kvittar - jag kan alltid franka ihop nya lack! Pris? 10:- /st. Galet!!

When you read this, I´m on my way to Stockholm. I haven´t had the time to prepare posts, so the rest of the week I will show you my latest shopping. This is what my husband found at our local grocery store down the street, the other day! Yey! And only SEK 10 ! Amazing!






7 kommentarer:

  1. Dom här har funnits på Maxi för samma pris. Jag har hört mycket bra om dom, så det verkar vara kanonfynd.

    SvaraRadera
  2. Jag såg en skylt i helgen om att Sephora öppnat butik i Täby centrum, kanske är nåt du vill kolla upp :)

    SvaraRadera
  3. Så du är i Stockholm? Kommer du och fikar? ;D

    SvaraRadera
  4. Har sett samma märke på Coop för samma pris, hela berg av flaskor. Nån måste ha fått in ett gigantiskt parti som de sålt till höger och vänster :)

    SvaraRadera
  5. Hm, inte sjutton har mitt hemköp dessa och jag brukar inte gå in till varken coop eller ica maxi då willys ligger bredvid och står är billig. Jag lyckas heller inte locka med killen dit då han verkas tycka att det är onödigt att gå in en hel monsterbutik bara för att "kolla" på nagellack..

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!