lördag 6 oktober 2012

Jellymacka OPI ♥ American Apparel

INLÄGG nummer 300 ! Wohooo !!

De allra flesta älskade OPIs Don´t touch my tutu, när den kom. Jag var inte lika övertygad, utan kände mig mest naken i den. Men till en jellymacka funkar den finfint. Jag visste väl att det skulle finnas ett användningsområde! Jag har även använt AA´s Supernova i denna supersnygga kombo. Jag är så nöjd! Jag har t o m haft den TVÅ dagar i rad. Jag är nästan chockad själv, haha... Å vad jag tycker det är snyggt!!


Most of my co-bloggers  loved OPIs Do not touch my tutu, when it was released. I wasn´t that convinced, I felt naked, wearing it. But in a jelly sandwich it works out just fine. I knew I could use it in some way! I have also used the AA's Supernova in this super stylish combo. I'm so happy with it! I have worn it TWO days in a row. I'm almost shocked myself, haha .. That´s how much I like it!













5 kommentarer:

  1. Wow, en av de bästa jellymackor jag sett faktiskt! Otroligt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Det här var inte alls dumt! En väldigt subtil macka som jag verkligen gillade. Anade att tutun skulle vara fin till detta och bra val a glitter för den också :P

    SvaraRadera
  3. Väldigt snyggt. Fint glitter och Don't touch my tutu är en favorit bland jellys.

    SvaraRadera
  4. Döläckert! Blev sugen på att göra en liten macka med nu. :)

    SvaraRadera
  5. Jätteläckert! Min man gick precis förbi datorn och kommenterade "Wow, vad läckra, de ser precis ut som Sitting Bull!" (Glassen med strössel på, ni vet):-D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!