onsdag 17 oktober 2012

KleanColor - Metallic Fuchsia

Många verkar ha problem med KleanColors torktid. Det har jag aldrig upplevt, men å andra sidan så har jag mest använt metallic-färgerna, och de har absolut inte problem med torktiden, tvärtom. Ett annat av metallic-lacken hade jag som bröllopslack, och detta kommer minsann inte långt efter. Silverskimret som syns i flaskan, syns inte alls på nageln, istället så ser det nästan duokromt ut, i vissa ljus. Jag älskar det! 2 lager täcker, och sen Seche vite för extra glans. 

Betyg: 5/5


Many of you out there seem to have problems with KleanColors drying time. I've never experienced that, but on the other hand, I've mostly been using metallic colors, and they have absolutely no problems with drying time, quite the opposite. Another of the metallics, I had as wedding mani, and this is certainly not far behind. Some silver shimmer is visible in the bottle,  but not at all on the nail, instead, it´s kind of duo chromatic, in certain light. I love it! 2 layers, and then Seche vite for extra shine.

Rating: 5/5








10 kommentarer:

  1. Magnifikt! Och på dina naglar...jag går snart o gör fakenaglar för mina små skivde saker är inte kul.....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sweetie, så illa tyckte jag inte de såg ut idag? Eller hade du kamouflerat dem väl? ;-)

      Radera
    2. 2 lager second nail, 4 lager lack + SV :)

      Radera
  2. Så nedrans fint! Måste ha det här...

    SvaraRadera
  3. Det är så ruskigt fint, det här lacket!

    SvaraRadera
  4. Vilka himla fina bilder du tagit. Och det såg minsann duokromt ut! Vill nästan genast lacka om mitt och se om mitt också kan se så här snyggt ut :D
    Har förresten inte haft nå problem med torktid på mina kleancolors, snarare tvärtom.

    SvaraRadera
  5. Mitt ser inte ut så här. Inte ens nästan. Ditt är fint, mitt är tråkigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysko?? Skulle det vara så olika batchar?

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!