måndag 29 oktober 2012

Volvo - 612 Passion red

 Detta kom min man hem med häromdagen! För ett tag sen fick jag ju ett tre-pack, och nu hade han hittat detta röda också. Wohoo!! Ett knalligt rött crelly-lack och formulan sen! Man skulle ju kunna tänka sig att de skulle slänga ner vilken skit som helst i en flaska och stämpla Volvo-lack på. Men detta flyter på som det berömda smöret och 2 lager räcker.  Riktigt blankt blir det också.

Betyg; 4/5


Look what my husband came home with the other day.  A while ago I got  a three-pack, and now he had found this red also. Wohoo! A  crelly red polish with great formula! Two layers makes it perfect.

Rating: 4/5





Inomhus-ljus /inside :


10 kommentarer:

  1. Varför har min pappa inte gett mig Volvo-lack? Han jobbar ju där. Undrar om han ens känner till att det finns...

    SvaraRadera
  2. Ja det såg väldigt blankt ut!

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt avundsjuk på dina volvo-lack...

    SvaraRadera
  4. Det trodde jag inte, att det skulle vara bra formula. Hoppas de gör fler lack. Rolig idé ju.

    SvaraRadera
  5. Finishen var suverän, färgen tilltalade mig inte dock.

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt lack! Jag är helt inne på röda lack just nu.

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Och vilken gullig make du har. /Anna som väääntar till onsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too. Ska komma ihåg att ta med blåa lack!

      Radera
  8. Ett rött lack är aldrig fel!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!