torsdag 4 oktober 2012

OPI - Give me moor!

Vampy-säsongen är verkligen här, mina vänner. Jag älskar verkligen mörka lack i plommon, vinrött, svartrött. Gärna krämlack. Såna som kräver precision vid lackning, men som blir så snygga i gengäld. 
Give me moor! kom redan 2009 i España-kollektionen. Lacket är inte unikt i sig, men jag har iaf ingen dupe. Dock så är Orlys Naughty väldigt lik! Jag bytte till mig detta i en lackbytar-grupp på Fejan, men lacket finns att få tag på på E-bay till rimliga priser. Formulan är toppen och två lager täcker bra. Torktiden är det heller inget fel på.

Betyg: 5/5


Vampy-season is really here, my friends. I really love dark polishes in plum, burgundy, nearly black... . 
Give me moor! was released in 2009 with the España collection. The polish is not unique in itself, but I have  no dupe. However, it is very similar to Orly Naughty! I got in a swatch group on Facebook, but the polish is easy to find on E-bay at reasonable prices. The formula is great and two layers is enough, and it dries quickly aswell.

Rating: 5/5







5 kommentarer:

  1. Oh! Där ser man. Jag hade nog faktiskt ingen aning om att det här var ett skimmerlack förrän nu. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag har Naughty, men detta var vassare. Snyggt.

    SvaraRadera
  3. Just det här lacket väckte inga starka känslor hos mig. Annars så är jag också inne på mörkare lite vampiga saker just nu.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också väldigt mycket om Give Me Moor. Jag gillar klassiska färger lika mycket som mer galna färger, det måste inte var unikt för att vinna mitt hjärta. :-)

    SvaraRadera
  5. Riktigt läckert! Du passar verkligen i den typen av lack
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!