torsdag 1 november 2012

Gina Tricot-shopping

Häromdagen var jag, mamma och dottern på shoppingrunda på Frölunda Torg. Och då går man ju in på Gina, självklart. Egentligen var jag på jakt efter en svart kofta, men så gick det som det gick. Jag kom ut med tre lack istället. Och svart kofta, en alldeles basic sådan, hittade jag på KappAhl av alla ställen. Så kan det gå! Har inte hunnit prova dessa än, men de ser höstiga och fina ut!

The other day I went shopping with my mom and my daughter. I was supposed to buy a black cardigan, but.. oups! I kind of bought som polish instead. I haven´t tried any of them yet, but the look nice och autumn-ish :-)




3 kommentarer:

  1. Eftersom jag bestämt mig för att vara lite restrektiv med lackinköpen går jag omvägar för att inte hamna inne på Gina....

    SvaraRadera
  2. Cabaret blev min favorit av dessa. Mitt lokala Gina Tricot har väldigt få nagellack, så jag lyckas aldrig köpa några lack från dem. De har mycket större utbud i butiken som ligger på Götgatan inne i stan, men jag är sällan på söder...bra för min ekonomi indeed!

    SvaraRadera
  3. Har inhandlat mitt första lack som blev en rosa av OPI. Tror du skrivit om den förut.
    Att lacka naglar var ju inte helt lätt, jag måste helt klart öva mer ;P
    En fråga, vad är det för skillnad på seche vite och seche vernis?

    /Katja

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!