fredag 16 november 2012

OPI - Live and let die

 Jag blir inte klok på färgen. Är det grått, grönt eller nåt mittemellan... Skimret i flaskan går i guldgrönt, men tyvärr syns det inte lika tydligt på nageln. På blixt-fotona syns det, men man går ju inte runt och tittar på lacket i blixt-ljus direkt. Jag gillar det ändå på nåt vis. Det är alldeles unikt, inget av mina ca 600 lack liknar detta. På tal om ca 600 - det är ett bra tag sen jag räknade dem... Är det kanske dags igen?
Formulan är perfekt. Det är nästan så  att ett lager räcker, men det är alldeles för wild and crazy för mig, så två lager fick det naturligtvis bli.

Betyg: 4/5

Grey, green? I don´t really know, but I like it. The shimmer is gold with a hint of green. It´s quite unique, I don´t have anything that is similar to this. One layers is enough, but I wear two (of course ;-)

Rating: 4/5








9 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Jamen det åker väl också upp på önskelistan som keeps getting longer and longer....hahaha...

    SvaraRadera
  2. Älskar det här lacket. Jag blir inte heller klok på färgen.

    SvaraRadera
  3. Ooh! Jag måste bära det här snart. Måste!

    SvaraRadera
  4. Ååh, älskar när skimret är i en annan färg än basfärgen!

    SvaraRadera
  5. Visst är basfärgen lurig! Stirrade mig sönder och samman på det i mitt försök att komma underfund med detta. Till slut bestämde jag mig för att den är mörkt grå. :-)

    SvaraRadera
  6. Är inte basfärgen samma som "Nein! Nein! Nein! OK fine" då? :)

    SvaraRadera
  7. Börjar gilla det här mer och mer ju fler bilder jag ser på det...
    Vilket kanske är tur eftersom jag har köpt det... ;)
    Jättefina bilder du tagit!!

    SvaraRadera
  8. Visst är det galet snyggt:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!