måndag 26 november 2012

Blå Måndag - Maybelline Ceramic blue ♥ OPI Pirouette my whistle

Blå måndag, och det kan bli den blåaste på länge. Dock vet jag inget i nuläget, så jag tar inte ut några sorger i förskott. Vi koncentrerar oss på en jäkligt snygg lack-kombo så länge. Vet inte varför jag låtit detta stå otestat så länge. Isblått med lite skimmer, som täcker på 2 lager, och sen 2 lager OPI Pirouette my whistle. Det är ju inte in your face-snyggt, men det är krispigt, vintrigt och fräscht. Jag gillar det jättemycket! Och nu blir det bildspam!

Betyg: 5/5

Blue monday. Ceramic blue with some shimmer gets opaque with layers. On top I have 2 layers of PmW. I love this crispy fresh combo - it feels like winter on the nails. 

Rating: 5/5









10 kommentarer:

  1. Det var verkligen snyggt! En perfekt vintermanikyr!

    SvaraRadera
  2. Första meningarna låter oroväckande... hoppas allt är okej. Lack-kombon är i alla fall mer än okej. Riktigt läcker! Vi fick vår första snö här igår kväll och det såg precis ut så där. :)

    SvaraRadera
  3. Det blev ju superbra! Jag vill också ha PMW...

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättesnyggt! Det ser verkligen vintrigt ut.

    SvaraRadera
  5. Fint och ganska diskret blingigt. :-)

    SvaraRadera
  6. Hade du inte sagt att det var blått hade jag aldrig fattat det, det blev ljusgrått på min skärm ^^ Väldigt snyggt var det i vilket fall!

    SvaraRadera
  7. Verkligen krispigt! :D Och de här stora glittren är så diskreta, på ett bra vis tycker jag. :) Snygg kombo :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!