onsdag 21 november 2012

KleanColor - Silver Star

Minns ni Blå måndags jättetråkiga Spazmatic? Jag tror minsann att jag kan toppa det! Eller bottna det, kanske är ett bättre uttryck? Här visar jag er dagens lack ovanpå gårdagens urtjusiga CG Limbo Bimbo, men det hjälper ju tyvärr inte så mycket...
Jag förstår att detta heter Silver Star i singular, för hade det hetat Stars, så hade det varit ljug, dessutom. Man får inte upp ens en stjärna per borst-dopp, utan man får försöka flera gånger. På bilderna har jag 2 lager, inkl lite duttande. Hade formulan varit ok, så hade man ju kanske kunnat leva med det, men oh no... tjock, klibbig - lite sirapsfeeling. I flaskan ser det fint ut, men det räcker liksom inte....Ännu ett bottennapp i glitterlack-landet.

Betyg: 1/5

Remember Blue monday´s bad polish Spazmatic? This might be even worse. Hard to catch the stars on the brush, and the formula is so thick, it´s hard to spread. It´s looks nice in the bottle, but that is, of course, not enough....

Rating: 1/5







7 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med formulan och att det blir så lite glitter, för det ser så fint ut i flaskan. kan tänka mig att det kanske ser bättre ut lagt på svart annars.

    SvaraRadera
  2. Lite julkänsla fick jag allt ändå, tack :-)

    SvaraRadera
  3. Okej att du fick jobba för det, men jag tycker faktiskt det är fint. Lite sparsmakat och elegant-fint! Visst, vill man ha MASSOR med glitter är det förstås ingen höjdare, men i mina ögon är det riktigt tjusigt.

    SvaraRadera
  4. Vilken besvikelse...
    Men jag tycker du fick till det till slut iaf!

    SvaraRadera
  5. Det ser lite skoj ut på dina bilder, men din beskrivning av lacket gör att jag kommer att avstå ett köp.

    SvaraRadera
  6. Ja, den var jäkligt trist. Synd, för hade man fått upp lite stjärnor hade det ju varit ett kul lack inför julen och så. Annars med för den delen.

    SvaraRadera
  7. Jättefint, typ mitt drömlack! Har försökt blanda ett liknande flera gånger men har alltid slutat i sopkorgen.. haha! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!