söndag 4 november 2012

Nail Art Sunday!

Idag är det fritt val när det gäller nail art hos LeLack. Idag visar jag er jellymackan som fick följa med på Stockholmsresan, dock var det inte den som fick följa med hem. Vilket lack det blev visar jag er imorgon! Jag shoppade faktiskt inte ett enda lack i Stockholm. Däremot en ny mascara på båten till Åland, Dior Inimitable intense. Den fick absolut bäst betyg i nåt test jag läste, och den kostade "bara" 217:- mot 330:- på Åhléns City. Här kommer bilderna! Jag använde Color Club Redical gypsy och OPI Pirouette my whistle.

Today it´s time for nail art, and free of choice. Today I show you a jelly sandwich that I wear when I went to Stockholm for a few days. I didn´t buy any polish in Stockholm. I bought a new mascara on the boat to Åland. Dior Inimitable intense, at a much lower price than normal. Here comes the pics, I used CC Redical gypsy and OPI Pirouette my whistle.



 Sorry about really bad pics ;-)
 






12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Jag är nöjd, men inte med bilderna! haha...

      Radera
  2. fint! jag gillar jellymackor, speciellt på bild. jag orkar liksom inte tänka ut dem själv. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag måste börja blanda egna jellysar, har knappt några....

      Radera
  3. Fint! Lite sådär inte in your face utan mer att kollar man noga så ser man att det finns något under djupet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Red-ical gypsy var mer täckande än jag trodde.

      Radera
  4. PMW verkar vara ett ypperligt lack att använda mitt i en macka:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!