lördag 17 november 2012

China Glaze från Ge-Kås!

CG finns/fanns på Gekås under några självande dagar i början av november. Snälla snälla Annika gjorde en utryckning och köpte 4 till mig, eftersom jag inte ska dit förrän om nån vecka, och då lär det inte finnas några kvar. Det är riktig (nät)vänskap det! Tack Annika!!

                                    First mate                                                Evening seduction

                                        Limbo Bimbo                               Awakening

5 kommentarer:

  1. Limbo Bimbo är en verklig höjdare:)

    SvaraRadera
  2. Om man ändå haft lite närmre till ullared.. :)

    SvaraRadera
  3. Var på Ullared förra veckan och köpte alla dessa förutom First Mate. Köpte även Starboard och Pure Elegance

    SvaraRadera
  4. Fina fynd! Limbo Bimbo har jag varit sugen på länge, men inte skaffat än.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!