fredag 23 november 2012

Color Club - Alias

Japp japp, ni hade rätt! Dagens lack är mycket riktigt Alias från Color Club. Duokromt med folie-känsla. Snyggt, lättapplicerat och tre lager. Lite väl snabbt uppdagade sig lite tip wear, men inte så det störde alldeles för mycket. Jag önskar att det duokroma var lite tydligare, men det är ändå snyggt.

Betyg: 3/5

Ok: Ullaredsrapport, för jag antar att det är det ni väntar på ;-) - åtminstone några av er, haha... Jag hämtade upp min kollega och vän Anette i arla morgonstund. Redan 6.15 var vi ute på E6:an. Vi var framme 7.30 och i bästa pensionärsstil åt vi frukost i bilen. Det kan vara årets 3 godaste koppar kaffe jag dricker i bilen utanför GeKås. Ingen kö in, och väl inne betade vi av avdelning efter avdelning, systematiskt och proffsigt. Och JA! Det fanns China Glaze kvar. Eller igen? MASSOR. Jag köpta 4 + några Depend metallic-lack. 

Fyndade även kläder till dottern - hade tänkt ge dem i julklapp.. men hon fick dem när jag kom hem, Friends-Lego (DET ska bli julklappar däremot), Pet Shop-grejer, julklappspapper, dag&natt-kräm till mig och lite annat smått och gott. Kl 12.30 var vi betalade och klara, och började det tjockna på med folk, men vi slapp både köer och trängsel.

På vägen hem stannade vi på Freeport och jag fyndade underbara NoaNoa-kläder till dottern med 70% rabatt på outletpriserna. Allt som allt - en väldigt lyckad dag :-)

Today's polish is Alias ​​from Color Club. Duo chrome  with foil finish. Nice,, easily applied, and three layers. A little too quickly I discovered a little tip wear, but not so much. The duo chromatic effect is a bit weak... but still nice.

Rating: 3/5









9 kommentarer:

  1. Varit på Gekås en gång inför jul, en mycket lyckad tur tyckte vi alla som åkte. Vill göra en sån tripp igen.

    Snyggt lack också!

    SvaraRadera
  2. Alias är suveränt snyggt! Och jag vill också till Ullared...

    SvaraRadera
  3. Snyggt, men lite svårfångat!
    Du har fått fina bilder! Gillar faktiskt flaskbilden mest! :D
    Visa vilka lack du köpt!! Jag är så nyfiken!! :)

    SvaraRadera
  4. Gekås är kul! :-)

    Du som är nagelproffs, jag undrar om du vet var man kan köpa Chanels Rouge noir på nätet? Har helt snöat in på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns på ebay :-) Men skulle säga att tex OPI har säkert nån dupe, som är mycket bättre kvalitetsmässigt :-)

      Radera
    2. Tack för tipset om Opi! Får kolla in om de har ngn liknande färg.

      Radera
  5. Den där flaskbilden är ju dregeldödsmaterial.

    SvaraRadera
  6. Jag älskar att det är duokromt i lila och grönt. Så vackert! Jag gillar verkligen det här lacket.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!