lördag 3 november 2012

TransDesign&Head2Toe part II

Ja, det blev förstås även några James Bond/Skyfall-lack också. Kollektionen lockade inte så mycket att jag ville ha alla, men dessa blev det. Skyfall köpte jag mest för att det var den nya filmen. Men det känns som det drar åt det berömda leverpastejhållet i flaskan... nåja, jag kan ju använda det när jag ser Skyfall på bio iaf. Och sen vara glad att jag har det.

Of course I bough som polishes from Skyfall collection aswell. I didn´t want the whole collection, Skyfall doesn´t look that nice, but it´s the new movie, and that´s why I wanted it... Polish nerd indeed....

       Live and let die                       The spy who loved me              Skyfall                      You only live twice

7 kommentarer:

  1. Live and let die och The spy who loved me är dom två som jag köpt från Skyfall och jag längtar efter att dom ska dyka ner i lådan. Fast inte lika mycket som Zoya Ornate som jag börjar bli rädd har fastnat i tullen eller nått.

    SvaraRadera
  2. Live and Let die är nog det enda lacket som jag kommer köpa. Tyvärr ser Skyfall inte alls fint ut... Filmer är bra i alla fall! Såg den igår med syskonen som födelsepresent till storebror

    SvaraRadera
  3. Jag har också dess ur Skyfall, plus några till. Verkar var väldigt delade meningar kring kollektionen. Själv älskar jag alla lack ur kollektionen utom en tre, fyra stycken!

    SvaraRadera
  4. Älskar din kommentar: "leverpastejhållet". Jag är inte heller förtjust i leverpastejfärgade lack.

    SvaraRadera
  5. Hur kunde du beställa OPI?

    SvaraRadera
  6. Ja jag hittar inte OPI på varken Head2Toe eller Transdesign???

    SvaraRadera
    Svar
    1. På TD får man maila dem vad man vill ha, och först kolla på denna sidan http://www.newtdi.com/Polish/OPI.htm det har nåt med rättigheter att göra tror jag. T2T har nog aldrig haft OPI, vad jag vet.

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!