torsdag 22 november 2012

Ullared

Idag är jag och en kollega i Ullared. Vi brukar åka några gånger om året... När du läser detta så har vi varit igång i flera timmar. Kl 6,15 startade vi. Visserligen tar det bara drygt en timme dit, men vi kör pensionärsstilen. Vi äter frukost i bilen innan shoppingen drar igång...

Det blir förstås julklappsinköp, men förhoppningsvis fyndar jag en massa nagellack också!

Rapport följer så småningom.

Ha en fin dag allihop, det har jag (förhoppningsvis). Håll tummarna att inte resten av Sverige är på Gekås idag ;-)

Vi kör en liten sneak peak inför morgondagens inlägg, kan ni se vilket lack det är?


7 kommentarer:

  1. Lycka till med shoppingen! :) Jag gissar på Color club - alter ego! /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Nej nu skrev jag fel - alias! Haha/R

    SvaraRadera
  3. Lycka till med shoppingen! Hörde att det varit enormt m folk nu måndag-tisdag....hoppas du har turen på din sida så det är behagligt!
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Have fun! :D
    Ser fram emot morgondagens inlägg! :)

    SvaraRadera
  5. Skulle också säga Color Club Alias! :)

    SvaraRadera
  6. Sitter och jämför bilden med min Portfolio-flaska. Jo men jag tror nog det är den...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!