onsdag 28 november 2012

Orly - Monster Mash

 Här kommer ett bevis på att Orly KAN göra bra glitterlack, om de bara anstränger sig lite. Om vi börjar med namnet, så kan det vara bästa lacknamnet ever. Jag menar, vem vill inte gå omkring med monstermos på naglarna? I botten har jag Jaded night från Revlon. Kanske att det är i mörkaste laget? Ett neongrönt lack under hade nog inte skadat, men men...
Basen är skirt grön (blaskig kan man också säga, men det syns ju inte) och jag ser stora och små prismatiska hexagoner, prismatiskt strängglitter samt pyttesmå runda prismatiska glitterkorn. Det är så mycket olika grejer att jag inte riktigt vet vart jag ska titta ;-) Hursomhelst: Jag älskar det! Bjuder även på en himlabild, som himlen såg ut härom morgonen, utanför vårt hus....

Betyg: 5/5


Orly is capable of doing really great glitter polishes. The base sheer green and packed with small and large prismatic hex glitter, prismatic string glitter and I also see some  really really small, round prismatic glitter. It´s so packed of different stuff, I don´t know where to look. I love it!


Rating: 5/5 









11 kommentarer:

  1. Det här lacket är så galet! Älskar också namnet, det är nästan det bästa med det.

    SvaraRadera
  2. Det här får jag nog skriva upp på önskelistan. Härligt galet.

    Himlen är ju underbar. Älskar sådana kvällar.

    SvaraRadera
  3. Vilket galet lack! Och vilken fin himmel du fotat. Får nästan mig att längta efter snö :)

    SvaraRadera
  4. Åhh såå läckert! Det här åkte upp på min önskelista direkt!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar det här lacket. Det är ser ut som ett litet monster på naglarna, hårigt och galet, fast på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  6. Ojdå, haha jag tycker det här lacket är hemskt. Älskar namnet, gillar grönt överlag men NEJ jag vill inte ha galna, håriga naglar! :P
    Jag hatar strängglitter för mycket... Men vacker himmel ;)

    SvaraRadera
  7. Helt galet snyggt!! Älskar namnet också!! Monstermos! LOL! :D

    SvaraRadera
  8. Det är galet, häftigt och jag hoppas jag kommer älska det när jag testar det själv:)

    SvaraRadera
  9. Finns en låt som heter Monster Mash också :) Passar in på naglarna den med, den är lite Frankensteinig tycker jag :) Om Frankensteins Monster skulle glittra då ;)

    SvaraRadera
  10. Vad lustigt, jag tänkte lägga ut mina, ganska kassa, bilder på det här idag men ser tänkte jag att jag avvaktar lite. Det är verkligen coolt!

    SvaraRadera
  11. Jag kommer nog aldrig lära mig gilla det där med strängglitter. Jag föröker om och om igen men icke. Men namnet älskar jag! =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!