fredag 2 november 2012

TransDesign&Head2toe - part I

Jag är med i en alldeles fantasisk grupp på Facebook som från början var en bytesgrupp, men som utvecklats till en sambeställnings/nagellacksbabblande/social gemenskaps-grupp. För ett tag sen körde vi en sambeställning, där snälla Anna höll i trådarna. Här kommer första högen lack, bla det legendariska For Audrey som är ett måste, har jag förstått!

More shopping from TD and H2T :-) I´ve joined a FBgroup that was a swap group in the beginning, but no we make large polish orders together, and discuss polish among other things :-) 


Orly Spazmatic,             Ch G For Audrey,           Ch G Stella,        Ch G Skate night, OPI Pirouette my  whistle

Buff&Natural                        Alias                      Blue-topia,           Red-ical gypsy            Red velvet              

5 kommentarer:

  1. Blue-topia har jag grunnat på. Du får gärna swatcha den åt mig. Kanske på måndag? ;)

    SvaraRadera
  2. Underbart med nya lack. Väntar själv på ett paket och jag hoppas så att det kommer idag. :)

    SvaraRadera
  3. Jag köpte också Stella i min beställning, ångrar nu att jag inte köpte Pirouette my whistle. Den ser jättevacker ut :) Blue-topia blir ju perfekt att visa på måndag

    SvaraRadera
  4. Fina val! Stella är en av mina favoritlila.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!