tisdag 27 november 2012

Shopping!

Det har efterfrågats, och här kommer shoppingfoton! Först från den stora TD-sambeställningen och sen lite Ullaredsfynd!

Pictures worth waiting for ;-) First polishes from TransDesign and then some pics from my shopping trip to Ullared.




                                                                Glitter all the way                                Pizzazz

                                                Fancy fuchsia                  Emberstone                          Ignite


Från Ullared:
                        Drastic                          Pure torture                      Innocence                           Starboard 

                            2047               2038                              2044                   2043                     2048

8 kommentarer:

  1. Åhhh vilket härligt inköp! Många fina lack!

    SvaraRadera
  2. Underbart med nya lack. Det var många fina där. Väntar ihärdigt på ett paket som aldrig verkar vilja dyka. Har säkert fastnat i tullen. Blir lite sugen på Dependlacken.

    SvaraRadera
  3. Många roliga lack där minsann!

    SvaraRadera
  4. Var inte sugen på CGs jullack innan men dina bilder gjorde att jag fick "vill-ha"-känsla direkt :) Kanske TD vill bistå mig med en julklapp..? :)

    SvaraRadera
  5. Åh så mycket nagellack! :D Gillar dependlacken, verkar som riktigt fina lack! :)

    SvaraRadera
  6. Åh va fina!
    Jag ser fram emot att få se Orly- och China Glaze lacken mest!

    SvaraRadera
  7. Lite tjurig över att de bara hade "ordinarie" sortimentet av lack när jag var där för ett par veckor sedan. De allra flesta hyllorna ekade tomt. Verkar ju onekligen som att de fyllt på tills du kom på besök.

    SvaraRadera
  8. Fancy Fuchsia är min favoritrosa! Älskar den helt galet mycket! Formulan är inget rolig alls, men färgen är så underbart bimborosa! :-D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!