lördag 24 november 2012

China Glaze - Nova

Ett, för mig, lite bortglömt lack. Det har stått i ett hörn och torkat... Men med lite Seche restore har jag återupplivat det. Jag minns inte när jag köpte det, men det är väldigt länge sen. Prismatiskt glitter + silverglitter vill jag ha det till att det är, snyggt i all sin enkelhet. Här ovanpå svart, 2 lager. Det torkar väldigt skrovligt, med 2 tjocka lager Seche vite är det nästan helt slätt. Det är väl inte så unikt, men ett vanligt snyggt glitterlack, och det är ju inte så illa det.

Betyg: 3/5

A polish I almost forgot that I have. Some Seche restore - as good as new! Two layers with prismatic glitter. Not unique, but still a nice polish. 

Rating: 3/5








11 kommentarer:

  1. Fint! Påminner om lorelais tiara :) /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Har nog inte sett det här förrut, ganska fint!

    SvaraRadera
  3. Glitter är sällan fel -gillar CGs tätpackade glitter!

    SvaraRadera
  4. Glitter är sällan fel -gillar CGs tätpackade glitter!

    SvaraRadera
  5. Inte så dumt. Hade nog varit snyggt att ha det som gradient över det svarta också Typ lite gnistrande nyårsmanikyr. :D

    SvaraRadera
  6. Det var riktigt snyggt! Åkte upp på önskelistan! :-)

    SvaraRadera
  7. Nova är nog det glitterlack jag använt flest gånger, får alltid så många komplimanger för det när jag bär det. Har dock alltid använt det på egen hand, men ska testa det ovanpå något annat nästa gång. :-)

    SvaraRadera
  8. Vackert! Synd att det blir så jäkla skrovligt bara... men det ser ut att vara värt det ;)

    SvaraRadera
  9. Lacket i dig är snyggt men det ser så knöligt ut vilket är lite synd, förstör helhetsintrycket en del:(

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!