måndag 12 november 2012

Color Club - Blue-topia

Blå måndag hos MrsData, och jag har massor av otestat blått - så visst. Det är bra med en spark därbak ibland. Blue-topia är ett jellylack men nästan ett crelly? Eller är det så mörkt att man inte ser vilket? Svårfotat som tusan. På bilderna ser det ojämnt ut, men i verkligheten var det helt jämnt efter 2 lager. Svärtat blått och hur snyggt som helst. Men inte så perfekt att det inte går att piffa upp, fortsättning följer imorgon alltså!

Betyg: 4/5

Blue monday at MrsDatas place. This one is a blackish blue jelly, or crelly maybe? I don´t really know, since it´s so dark. Gorgeous, but still place for improvement. To be continued...

Rating 4/5








7 kommentarer:

  1. Vad fint det var på dig! Jag minns att det var något som inte klickade för mig och Blue-topia, men nu känner jag att jag måste ge det här lacket en chans till.

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt. Jag tycker såna här svärtade blå är så fina.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! Det här vill jag ha!!
    Ser fram emot imorgon då! ;)

    SvaraRadera
  4. Näää. Nä. Inte min grej det där. :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!