onsdag 14 november 2012

Gina Tricot - Cabaret

I flaskan ser det alldeles ljuvligt ut, men det är inte riktigt lika spännande väl det hamnar på naglarna. En blålila bas, med pyttesmå glitterpartiklar i fuchsia och blått som bara syns om man tittar supernoga. Och jag tycker att för att ett lack ska räknas som riktigt snyggt så ska det snygga synas på iaf en meters håll. Då håller inte Cabaret måttet, även om det inte är fult på nåt sätt. Men när flaskfeelingen inte följer med till nageln blir det trist. Formulan är som vanligt med Gina riktigt bra. Tre lager och problemfri applicering. Borsten är inte den allra bästa, men helt ok.

Betyg: 3/5

It looks gorgeous in the bottle, but on the nail - not quite the same - but still nice. Blue-ish purple with purple and blue micro glitter, you have to look really close to see it. I think a polish must look great from a distance to get high ratings ;-) Great formula, and three layers.It´s not the best brush in the world, but ok.

Rating: 3/5








3 kommentarer:

  1. Det där tycker jag var riktigt snyggt! Måste kanske dra en lov till Gina eftersom du alltid promotar deras lack. Eller?

    SvaraRadera
  2. Hm, håller med om att flaskan såg mer inbjudande ut än på självva naglarna. Och jag kan hålla med lite om att man ska ju inte behöva förstorningsglas eller behöva ha ögonen så nära naglarna att näsan slår i för att se det fina med lacket. Kommer inte köpa det här lacket. :P

    SvaraRadera
  3. Åh vad synd, jag har varit och pillat på flaskan men kommit fram till att jag väntar på någon annans utlåtande :) Står nog över, även om jag tycker den ser fin ut på dig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!