lördag 29 september 2012

American Apparel - Pacific Beach

Med tanke på att det står Sheer över hela flaskan så borde jag ju förstått att detta inte var nåt för mig. Dock så trodde jag väl inte att det skulle vara såhär fult... Efter tre lager ser det fortfarande ut som att jag doppat fingrarna i sköljmedel från 80-talet. Jag kan inte hittat nåt positivt att säga om detta lacket. T o m flaskan är vinglig. Lacket åkte av direkt igen, detta ville jag inte visa mig ute i.

Betyg: 1/5


It says sheer all over the bottle so I ought to understans that this was not something for me. However, I didn´t think it would be this ugly ... After three coats it still looks like I dipped my fingers into a softener from the 80's. I can not find anything positive to say about this polish. Even the bottle is wobbly. The polish went straight of again, I can´t go outside with this on my nails.

Rating: 1/5







11 kommentarer:

  1. Undrar vad poängen är med ett sånt lack? I en layering kan det ju funka om man har något annat lack som bas. Men annars så meningslöst med lack som inte täcker eller missar jag nåt nu?
    Kraaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det funkar som som nån typ av beståndsdel i en manikyr, men på egen hand. Aldrig!!

      Radera
  2. Somliga gillar ju den där looken, men... inte jag. Haha. Det skulle ju däremot funka hur bra som helst i en macka, så jag förstår att det finns i en lacksamling ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I en trippelmacka då... Nåt opakt i botten dåra ;-)

      Radera
  3. Till glittermackor funkar det säkert, men annars var det verkligen ingen höjdare.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med lacky corner, yelly sandwich-material är det. För själv är det sköljmedel som du säger, faaast jag måste säga att färgen i flaskan ser fin ut, jag gillar den blåfärgen (om den vore opak dvs)

    SvaraRadera
  5. Du kan sälja den till mig. Jag vill göra mackor med den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag ska prova mackvarianten själv ;-)

      Radera
  6. Jag tyckte faktiskt att det var ganska fint men håller med om att dess potential förmodligen ligger i mackor.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!