fredag 21 september 2012

Holofredag! Depend 2025 Silver

 Holofredag igen....  jag har fortfarande inte testat alla Depends hololack. Det blir dessutom lite sorgligt när man ser dem nerslängda i en plastback, både på Åhléns och Ica behandlar de holosarna på det viset. Inte särskilt snällt. Här visar jag er 2025 ovanpå 2 lager av det alldeles underbara Skulls&Glossbones från OPI.
Av holot har jag 2 väldigt tunna lager. Det blir inte överdrivet mycket regnbågar, men jag gillar det skarpt. Det blir lite keramikkänsla över det nästan. Inga klagomål vad gäller torktid heller. Depend må ha fult typsnitt, men jäkligt bra lack!

Betyg: 4/5



Holofredag ​​again .... I still have not tested all Depends holos. It´s also a bit sad when you see them thrown in a plastic box, both Åhléns and Ica treats the holos that way. Not very nice. Here I show you  2025 on top of two layers of the completely wonderful Skulls & Bones Gloss from OPI.  I have 2 very thin layers of 2025 aswell. It does not get that visible rainbows, but I like it a lot. It gets a little pottery sense of it almost. No complaints in terms of drying time, either. Depend may have ugly fonts, but damn good polish!

Rating: 4/5






6 kommentarer:

  1. De flesta av Depends holosar har varit fantastiskt fina, men den här är jag inte så överförtjust i.

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg effekt över OPI-lacket. :) Tycker massor om.

    SvaraRadera
  3. visst är det härligt med holofredag! Och Depend gjorde en himla fin kollektion, tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Detta var nog inte den vassaste av medlemmarna i kollektionen.

    SvaraRadera
  5. Så fint! Inte schysst att slänga i plastback, de bör stå tjusigt uppradade tycker jag :)

    SvaraRadera
  6. Stackars holosarna, vilken orättvis behandling! De både få en ljusramp och visas utifrån när man kommer dit tycker jag så att man redan från parkeringen fattar vilken storhet de faktiskt är. Fint är silverholot, jag har inte testat alla mina heller, långt därifrån. Har dock inte sett dem styvmoderligt behandlade på Maxi iaf:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!