torsdag 13 september 2012

Zoya - Areej

Rosalila krämlack - hur spännande kan det bli? Jodå, om Zoya är inblandat och lacket är härligt bärigt i färgen med drag åt magenta så blir det t o m riktigt bra. Lacket kom med förra årets sommarkollektion, men jag fick det till mig, via en kompis, bara för nån vecka sen. Jag gillar det jättemycket, och formulan är ju som med nästan alla Zoya-lack, helt fantastisk. Kanske att det t o m hade räckt med ett lager, men jag tog två. Man kan ju inte vara hur crazy som helst... Torktiden är heller inget att klaga på! Ett alldeles perfekt krämlack i all sin enkelhet. 

Betyg 5/5


Pinkish purple creme polish - how exciting can it get? Well.. if Zoya is involved and the polish has a wonderful berry feeling in with a hint of magenta it becomes even really good. The polish came with last year's summer collection, but I got it to me via a friend, just a few weeks ago. I like it a lot, and the formula is, as with almost all Zoya lacquer, absolutely fantastic. Perhaps it would have been enough even with a coat, but I took two. You be that crazy! ... The drying time is also nothing to complain about! An absolutely perfect creme!

Rating: 5/5












8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha.. nä, det är tur att ALLT inte är ens grej.

      Radera
  2. Fin färg, snygg glans och det var riktigt snyggt på dina naglar!

    SvaraRadera
  3. Nja, det här får inte mitt hjärta att slå snabbare. Men så har jag ju väldigt svårt för bäriga färger också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite oväntat så gillade jag det ändå! Trots bärigheten ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!