lördag 22 september 2012

Det kom ett paket!

Titta vad jag fick i brevlådan (eller ja, rent tekniskt var det ju en avi i brevlådan). Ett utskick med aktuella färger från Viva la divas kollektion av nagellack! Jag har inte alls många sen innan, så det ska bli roligt att prova dem :-) Nåt lack som du vill se först?
Jag fick även 3 andra små flaskor med grejer som jag aldrig ens tänkt tanken att jag skulle shoppa upp mig på, så på dem kommer det också ett utlåtande så småningom. Och jag förutsätter att ni fattar, att även om jag fått dem, så kommer jag att vara brutalärlig (som alltid).

Ha en riktigt skön lördag, själv ska jag äta tapas och pannacotta samt kolla på film med min fina vän Miriam!



Look what I got in the mail (well, technically, it was a notice in the mail). A box with current colors from Viva la divas collection of nail polish! I hardly own any of them, so it will be fun to try them :-) Some polish that you want to see first?
I also got three other small bottles of stuff that I never would buy myself, once I have tried them, I will tell you what i think. And I assume that yoy get, that even if I got them,  I will be brutally honest about them (as always).

Have a great Saturday, I´m going to eat tapas and pannacotta and watch a movie with my dear friend Miriam!






10 kommentarer:

  1. Den mörkblå i mitten på första bilden ser spännande ut. Börja med den vetja! ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt första pressutskick! Ser fram emot recensioner av nagelvårdsprodukter, ska bli spännande att se om de lyckats ta fram något vettigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Speciellt som att jag inte känt nåt behov av dem, men jag ska absolut testa dem!

      Radera
    2. ....och TACK, glömde jag! Jag är dock sugen på OPI å sånt, men det kanske kommer? ;-)

      Radera
  3. Den mörkblå i mitten ser väldigt trevlig ut! Grattis till pressutskicket :) Jag tycker det är roligt att dom skickar ut andra saker än bara själva lacken. Ingen manikyr är ju fullständig utan bas & topplack liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Jag har ju inte testat några alls innan, så det ska bli intressant att se om VlD håller måttet...

      Radera
  4. Åh vad kul! Har inte gillat formulan o täckningen innan mwn de kan ju ha bättrat sig. Röstar också på den mörkblå
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, då hoppas vi på bättring av kvaliteten dårå :-) kramkram!

      Radera
  5. Den mörkblå i mitten är jag mest nyfiken på! Brukar faktiskt gilla Viva-lacken. De funkar på mig helt enkelt! Detta är mitt ColorClub! Med det menar jag att "alla" brukar köpa CC och vara nöjda med det för så lite pengar, men CC funkar inte på mig, men detta som många andra inte gillar funkar för mig. Rörigt det blev! Ha ha! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!