torsdag 20 september 2012

China Glaze - Sour Apple

Jag kunde inte låta Marzipan vara snyggt på egen hand, utan la på två lager Sour Apple. Det är betydligt snyggare i  flaskan, än på naglarna.  Det är ändå ett trevligt effektlack med små glitterpartiklar i olika färger och tja... inte så mycket mer. Inte nödvändigt att äga, men jag har fått det och är glad att ha det i min ägo. Det är även snyggt över ett svart cremelack, eller varför inte ett blått?

Betyg 3/5

I could´nt let Marzipan be goodlooking on it´s own ;-), I had to put on two layers Sour Apple. It is much prettier in the bottle than on the nails. It's still a nice effect lacquer with tiny glitter particles in different colors and, well ... not much more. Not necessary to own, but I got it as a present and I´m  happy to have it in my stash. It also looks pretty over a black creme polish, or perhaps a blue?

Rating 3/5








9 kommentarer:

  1. Helt okej men inte mind blowing. Jag vet inte, jag har ett kluvet förhållande till de 50 specialfärgerna/glittren som China Glaze släppte. De är fina men lite platta ändå. Jag vet inte vad det är riktigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis - helt ok! Nog inget jag köpt själv, men trevligt att få :-)

      Radera
  2. Jag gillart :D Alla är vi olika och det är väl härligt :)

    SvaraRadera
  3. Det där var jag sugen på när 50 Specialty Glitters släpptes, men jag har än så länge inte sett några bilder på det som lockar. Det blir nog aldrig ett köp alltså. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, de är inte sååå upphetsande! ;-)

      Radera
  4. Tycker tyvärr mest att det ser ut som små gropar i Marzipna som är under:(

    SvaraRadera
  5. Lacket i sig kanske inte var det roligaste men kombon gjorde sig riktigt bra tycker jag. Tycker det ser ut som en riktigt läskande Utomlands-drink! 40 grader, playa, bara slappa... Mmmmmm...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!