söndag 16 september 2012

Nail Art Sunday - Autumn gradient

När jag visade er Metallic Yellow för ett tag sen, så var det ungefär en sån här gradient jag hade tänkt använda den ganska fula Metallic Yellow till, tillsammans med Metallic Red och Metallic Mango. Jag hade nog tänkt att övergångarna skulle blivit lite snyggare, men så går det när man tittar på Plus på SVT Play samtidigt som man svampar. Jag klurar lite på om denna mani ska få följa med på jobbet imorgon, om den är värdig det, liksom. haha... Här visar jag er bilderna iaf, kanske dömer ni dem inte lika hårt som jag ;-) Enjoy!


When I showed you Metallic Yellow a while ago, it was this kind of gradient I had intended to use the rather ugly Metallic Yellow in, along with the Metallic Red and Metallic Mango. I had probably thought that the transitions could become a bit nicer, but that how it goes when looking at Plus on SVT Play while  sponging. I don´t know if  this mania will follow me to work tomorrow, if it is worthy, haha ... Here I show you the pictures anyway, maybe you don´t judge them as hard as I do ;-) Enjoy!







21 kommentarer:

  1. Jag gillar färgerna tillsammans. Vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Skulle bara skäpt till mig när jag svampade!

      Radera
  2. Det här tycker jag var en riktigt mysig manikyr :) Snygga färger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja, färgerna är super ihop!

      Radera
  3. Läckert, flamesnaglar passar dig bra :-) Jag får en rockig men ändå sofistikerad vibb - precis som du darling!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rockig och sofistikerad? Du är en sann poet, sweetie! ♥

      Radera
  4. De där färgerna funkar verkligen fint tillsammans!

    SvaraRadera
  5. Det blev ju riktigt vackert. Ska försöka göra något liknande idag, eller en marmorering men det brukar inte bli så bra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Man måste bara vara så extremt noga... om man orkar!

      Radera
  6. Färgerna var jäkligt fina ihop!

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Tack, jag är själv inte riktigt lika nöjd ;-)

      Radera
  8. tanken är riktigt god, sprakar och glöder:) Synd att övergångarna blev så skarpa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och det beror ju på rent slarv! Det går inte att ALLTID multitaska, att jag aldrig lär mig :-p

      Radera
  9. Det där är riktig höst för mig! =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!