måndag 24 september 2012

China Glaze - Midnight ride

Jag älskar det! Och hade det inte varit för dottern så hade det stått otestat ännu längre. Jag bad henne hämta nåt som inte varit med på bloggen, och då kom hon med detta. En mörkt vampigt lack, nånstans mellan mörklila och vinrött. Lite kall plommon-ton. Två lager täcker perfekt och jag älskar både formula och borste. Ett riktigt bra lack som släpptes redan 2008 med vinter/höstkollektionen Rodeo Diva. 

Betyg: 5/5

I love it! And had it not been for my daughter, it would have been untested even longer. I asked her to pick something that had´nt been on the blog, and she picked this. A dark vampy lacquer, somewhere between purple and burgundy. A little cold plum tone. Two layers cover the perfect and I love both the formula and brush. A really good polish that was released back in 2008 with  winter / autumn collection Rodeo Diva.

Rating: 5/5








15 kommentarer:

  1. Åh, det här var en trevlig syn denna väldigt fina måndagsmorgonen!

    SvaraRadera
  2. Mm, som en blandning mellan de två lack jag köpte från Isadora häromsistens!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar detta lack, och antar att det är från ID nya kollektion, och då är de ju garanterat superfina!

      Radera
  3. Oj,oj,oj så läckert!!!! Älskar vampiga lack :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag älskar också det där lacket! Det är otroligt fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, och jag som glömt bort det t o m !

      Radera
  5. Wow! Det här har jag inte sett ordentligt förr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det supersnyggt, så titta noga, hihi ;-)

      Radera
  6. Det här tror jag att jag har, men jag hade för mig att jag upplevde det som väldigt svart och vart besviken på det. Men på dina bilder ser det ju fantastiskt ut, tro om jag ska prova det igen.. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!