tisdag 25 september 2012

H&M - Nail him

Det var med skräckblandad förtjusning jag tog mig an Nail him. Lacket i sig är ju superfint, men efter att ha sett Catharinas "efterbilder", så var det lite nervöst att ta av det igen. Jag råkade inte ut för samma missöde, och undrar alltså fortfarande vad det var för fel på lacket s om Catharina köpte.  H&M var ju uppenbarligen inte till nån större hjälp... Mina "efter"-bilder, eller rättare sagt bild, kan ni se längst ner.
Jag älskar ju blå knalliga lack, och detta är inget undantag. Två lager och sen Seche vite på det. Ett mycket snyggt lack, som verkligen är jag!

Betyg: 4/5


It was a bit scary to try Nail him. The polish itself is awesome, but after seeing Catharinas "after-picture", I was a bit nervous to remove it. The same thing didn´t happen to me and H & M was apparently not to some major help ... My "after" picture, you can see the bottom. 
I love blue polishes, and this is no exception. Two layers and then Seche vite. A great polish that really is me!

Rating: 4/5









12 kommentarer:

  1. Ganska likt Zoya Robyn som jag tycker är kanonfint. Så även detta "smurfblåa" lacket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var tvungen att googla, ja - väldigt likt! Och väldigt smurfigt :-)

      Radera
  2. Det där är ett sådant fint lack! Det missfärgade inte mig heller någon av gångerna jag bar det, som tur var. Sjukt svårt att fotografera skimret i lacket på ett bra sätt dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan så jag hoppades på missfärgning, så jag kunde klämma åt H&M, haha....

      Radera
  3. Verkligen läckert lack som passar dig perfekt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Ja, det är verkligen jag!

      Radera
  4. Fantastiskt fint blått! Jag gillar verkligen hur det ser ut på dina bilder!

    SvaraRadera
  5. Älskar den här färgen, på mina naglar och andras! Tråkigt för Chaterine som fick sina klor skadat missfärgade :S För mig har den funkat galant att ta bort utan missfärgning, men måste ha varit en misslyckad batch som hon hade kanske? Dåligt skött av HM dessutom.

    SvaraRadera
  6. Det måste ha varit fel på den flaskan jag hade. Undrar om jag vågar köpa en ny för jag tycker det är en väldigt vacker färg.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!