söndag 2 september 2012

Shopping!

Var på Gekås igår, med mamma och dottern. Kom hem med en hel del bra att ha-grejer, och självklart även en hög nagellack. Jag är extra glad att de hade det hajpade Depend 313, lila med turkost skimmer. Det hade jag liksom gett upp, eftersom det är helt slut i stan.
Även tack till LeLack som med sin billiga vecka visat vilka lack jag inte skulle köpa... Och en del av dem hon visade, köpte jag i Ullared i våras, och fortfarande inte använt... Jag kanske också ska ge mig på en billig vecka, det vore välbehövligt med tanke på hur jättemånga otestade jag har.... Billig vecka, 5 nya favoriter-vecka, blå vecka (den enda färg jag tänka mig i en hel vecka), 5 gamla favoriter-vecka... Temaveckorna tar ju aldrig slut, om man bara tänker till lite...
Eller så fortsätter jag lite random med det jag är sugen på för tillfället, det har ju funkat hittills ;-) Vad tycker ni?







9 kommentarer:

  1. Själv har jag lite funderingar på att köra ABC-tema, men billiga veckan tycker jag är ett superbra tema. Det visar att man inte tvunget måste köpa jättedyra lack för att dom ska vara bra och fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog många temaveckor framöver, roligt koncept :-)

      Radera
  2. Jag har länge varit sugen på en "mina fulaste lack"-vecka. Har några riktiga gräsligheter i samlingen som jag aldrig, aldrig kommer mig för att prova just för att de ser förskräckliga ut i flaskan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, snälla - börja med en gång!! Det hade varit roligaste veckan ever... Jag har en del bilder på lager, som jag ska få ut på nätet först, men jag snor din idé ganska omgående tror jag.. FUL-LACKSVECKA, det är ju briljant!!

      Radera
  3. Kul att jag kunde bidra med något, felköp är aldrig kul. Tyckte mig nog känna igen en flaska eller tre av de som blev inköpta;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp japp, man tar ju alla snygga som fanns.. Dessutom råkade jag köpa en del dubletter från i våras, nån röd, turkos och brun... nåja, jag får byta bort dem :-)

      Radera
  4. Svar
    1. ja, eller hur! Toppen, oavsett tema :-)

      Radera
  5. Roligt med lakshopping där nere.. vill också åka ned och shoppa.. Funderar på om pengarna kan räcka att åka innan vintern då vi nog kommer ha 3 barn som samtidigt behöver overaller... kanske kan övertala mannen om det och sedan slank det visst ned lite lack när man ändå var där.. =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!