söndag 30 september 2012

Nail Art Sunday!

 Söndag och nail art! Skillnaden mellan lagom och för lite lack på svampen är hårfin... Det ser man på långfingret där jag råkade svampa fast lite svamp. Typ. Dessutom glömde jag städa, innan jag fotade. Alltså kan man säga att denna manikyren egentligen aldrig skulle visats på bloggen, men men... Nu får ni ser det iaf. Ni kanske kan tänka er hur det ska se ut egentligen :-) Vi får se om jag fixar en nail art till idag, som kompensation för denna halvtaskiga....



Sunday and nail art! The difference between just enough and too little polish on the sponge is subtle ... This can be seen on the middle finger where I happened to get some sponge stuck in the polish. Sort of. In addition, I forgot to clean before I took the pictures. Thus, one can say that this manicure would never been shown on the blog, but, but ... Now you see it anyway. Perhaps you can imagine how it´s supposed to look. We'll see if I fix another nail art today, as compensation for this semi-ok mani ;-)







9 kommentarer:

  1. Färgerna var fina ihop :) Känns grönt och fruktigt på nå vis :D

    SvaraRadera
  2. Snygg färgkombo! Och det där med för mycket eller för lite färg på svampen tycker jag är supersvårt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! ja, svampandet kräver precision...

      Radera
  3. Jättefint! Det ser liksom syrligt ut. :-)

    SvaraRadera
  4. Härliga färger ihop. Som en limefrukt skuren i klyftor!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!