torsdag 27 september 2012

China Glaze - Swanky silk

Äntligen dags för sista lacket i China Glaze Bohemian-kollektion. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Jag kan inte heller säga exakt vad det är för färg. Guldgrön-aktig som går över i nån laxrosa nyans. I flaskan är det fint, men på mina naglar är det inte direkt klädsamt. Kanske är det fint om man är solbränd, jag ser bara sjuk ut i färgen. Jag har tre lager på bilderna, kanske att man klarat sig på två...Jag bestämmer mig helt enkelt för att jag inte gillar det... Överlag har jag faktiskt blivit rätt besviken på de flesta lack i denna kollektion, efter att ha sett promo-bilderna... Nåja, det finns tusentals andra, finare lack därute, som väntar.. 

Betyg: 2/5

Finally time for the last polish in China Glaze Bohemian collection. I can´t really decide what I think... Gold Green-ish that goes into some salmon pink hue. The polish looks nice in the bottle, but it´s not a flattering color on my nails. Three layers in the pics. Maybe it looks better if you're tanned. I decide hm... that I don´t like ut... Overall, I have actually become quite disappointed with most of the polishes in this collection, after seeing the promo pictures ... Well, there are thousands of other polishes out there, waiting ..

Rating: 2/5






5 kommentarer:

  1. Nä, det här var ingen favorit hos mig heller. Tyckte mina händer såg smutsiga ut i den här färgen.

    SvaraRadera
  2. Själva grundtanken är ju kul men det känns som att effekten är så mesig. Jag tycker att det råsa hade kunnat haft mer kulör. Fast det ser ju fint ut på bilderna. :)

    SvaraRadera
  3. Jag har väldigt blandade känslor för det här lacket. Det var finare än vad jag förväntade mig, men troligen kommer det inte att bli använt speciellt flitigt. Finns alldeles för många andra i samlingen som går före det här i alla väder.

    SvaraRadera
  4. Ja, den var inte så som jag hoppats heller.

    SvaraRadera
  5. Bär detta as we speak. Håller med om att det är lite grönaktigt ibland, vilket förvånade mig. Jag kan inte för mitt liv fånga det rosa på bild. Inomhus ser det mest smutsigt ut, men i dagsljus tyckte jag det var ganska fint.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!