måndag 10 september 2012

China Glaze - Deviantly Daring

Jag såg verkligen fram emot Luster Chrome-kollektionen från China Glaze... Nu känns den inte riktigt lika het tycker jag.... Jag vill ju inte påstå att det är så särskilt duokromt på naglarna. I flaskan skiftar det mellan mörkt turkos, lite grönt och lite blått. På naglarna är det mest ett mörkt turkos metalliclack som i vissa ljus, och med lite god vilja skiftar det i blått... Nej, detta är inte ett lack jag känner nåt för... Då använder jag hellre Lady Luck från H&M. 

Betyg: 3/5


I really looked forward to the Luster Chrome Collection from China Glaze ... Now I feel, that it´s not quite so interesting, ... I would´nt say that it´s very duo chromativ on the nails. In the bottle, it shifts between dark turquoise, a little green and a little blue. On my nails it´s a dark turquoise metallic polish and in some light, I can see some blue ... No, this is not a polish I like that much ... I rahter wear Lady Luck from H & M.

Rating: 3/5












6 kommentarer:

  1. Jag har ju som bekant inte beställt dessa än då jag har mitt förbenade köpstopp. Jag har inte blivit avskräckt utan kommer absolut att beställa dessa lite senare. Jag tycker detta ser superfint ut trots att inte skiftningarna är så tydliga. Lady Luck har jag alldeles otestat därhemma, min knäppgök.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker lacket är urfint, men duokromt är det då rakt inte! Lady Luck har jag inte skaffat än, men är klart sugen på det.

    SvaraRadera
  3. Jättefint tycker jag :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det där är så vackert.. Inte så duokromt kanske men färgen är så otroligt vacker!

    SvaraRadera
  5. Har inte kköpt något av dem, men det beror väl mest på att jag är pank och att Nagelglädje inte längre finns på Tradera (med nagellack iaf). Vill ha ett par ur kollektionen.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det är okej men bara om jag tänker bort att det skulle ha varit duokromt.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!