fredag 14 september 2012

Holofredag - Kleancolor Holo Pink

Nej, det är inte holo, bortsett från namnet... Och det är inte i närheten av Nfu Ohs skönhet från förra veckans holofredag - MEN: Kleancolor vinner formula-kampen alla dagar i veckan! Och med det kommer man långt, mina vänner. Lacket i sig är inte superspännade, men ganska gulligt och oförargligt. Och efter holokatastrofen förra veckan är jag så tacksam för detta, att det ändå blir ett helt ok betyg...

Betyg: 3/5


No, it's not holo, apart from the name ... And it's not nearly as beautiful as Nfu Oh from last week's holo friday ​​- BUT: Kleancolor is winning the formula-fight every day of the week! And it will get you far, my friends. The polish itself is not super exciting, but pretty cute and harmless. And after the holo disaster last week, I am so grateful for this... and the rating is kind of based on the formula, haha....

Rating: 3/5








14 kommentarer:

  1. Lite för mycket hubba bubba för min del ;-)

    Har precis kollat på lite marblingvideos och jag vet inte hur jag trodde att det gjordes, men inte kunde jag föreställa att det låg ett sånt arbete bakom det hela. Vilket drippande, pillande, och doppande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, det är lite pilligt, men får man bara in snitsen så går det ganska fort.

      Radera
  2. Ååååååååååååååååh! Sååååå fint! Jag dör. Vill ha. Gah.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, dö inte! KÖP det istället- de är ju sååå billiga :-D

      Radera
  3. Du gillar alltså formulan på dessa? Har för mig jag inte blev allt förtjust i den nämligen;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var inga större konstigheter :-)

      Radera
  4. Jag minns den här som tjock och svår att måla med. :D

    SvaraRadera
  5. Vad kallas det när ett lack som detta har glitter är lite holografiskt? Alltså inte fina regnbågar utan ja.. du kanske förstår vad jag menar..?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!