lördag 29 september 2012

Gina Tricot - Zinfandel

När jag såg flaskan blev jag lite kär faktiskt. Känslorna svalnade dock lite när lacket kom på nageln. Det är lite för mycket blodpuddingsfärg för att jag ska gilla det. Formulan i sig är bra, 2 lager täcker  - även om det i vissa ljus nog hade sett ännu bättre ut med ytterligare ett lager. Även utan topplack så blir det superblankt (man ser ju t o m kameran i naglarna!). Torkar snabbt gör det också.

Betyg: 3/5


When I saw the bottle I fell  in love actually. Feelings cooled a bit when the polish got on the nail. It's a bit too much black pudding color for me to like it. The formula itself is good, two layers cover - even if in some light it had looked even better with another layer. Even without top coat it´s super shiny (you can see the  camera reflecting on the nails!). Dries quickly too.

Rating: 3/5










5 kommentarer:

  1. Med risk att upprepa mig, sälj det till mig! Jag gillade verkligen färgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Eller om du vill byta det mot nåt? Typ lite vad som helst? Bara det inte är brunt.

      Radera
  2. Så inte Prey Tell då... Jag vet inte vad jag kan ha som du skulle vara intresserad av.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, Prey tell känns ok, det är såpass rött att det inte känns brunt. Typ. Det kör vi på!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!