onsdag 12 september 2012

KleanColor - Metallic Sapphire

Jag är mållös..... Sådär, nu har jag kommit över snyggchocken!  Ett lack för under två dollar som är fantastiskt fint att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Två lager täcker alldeles perfekt, och finishen är nog egentligen mer åt glass fleck-hållet än metallic, men det spelar ingen större roll. Jag fullkomligt älskar detta!
Många verkar ha problem med både torktid och lukt... Lukten stör mig inte, även om det luktar mer än andra lack, och torktiden? Tja... jag tjoffade på Seche vite direkt, och det torkade på vanligt vis, jättefort.

Betyg: 5/5


I am speechless ..... Ok, now I may be able to write a few words about this amazing polish! A polish for under two dollars, that is so pretty I feel like crying...Two layers covering just perfect, and the finish is probably a lot more glass fleck than metallic, but it does not matter. I absolutely love this!
Many people seem to have problems with both drying and odor ... The smell does not bother me, even if it smells more than other brands, and drying time? Well ... I put on Seche vite immediately, and dried in the usual way, really fast.

Rating: 5/5








22 kommentarer:

  1. Alla deras metallic-lack är ju underbara! Både färgmässigt och torktid. Förutom det vita då, som inte alls besitter samma egenskaper som de andra. Och det gula, som inte var lika stark i färgen eller snyggt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, det vita hör INTE hemma i klubben ;-)

      Radera
  2. Så himlans fint! Jag blir så sugen på att införskaffa en hel hög till av dom här.

    SvaraRadera
  3. Men hjälp!!
    Sååååå snyggt *vill ha*

    SvaraRadera
  4. Men åh vilket Linda-lack! Passar perfekt på dina naglar!
    Idag har tom jag bloggat nagellack, kors i taket :-) Har en liiiten beställning på väg hem som jag tänkte ska bli min första marbling.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen "jag" :-D

      Ser fram emot att se din marbling! KRAM!

      Radera
  5. Jaha, då behöver jag även detta. Det är ju galet fint.

    SvaraRadera
  6. Och mitt står otestat i lådan.. :) Men ja, sååå fint är det :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. det ständiga kruxet med otestade lack....

      Radera
  7. Väldigt fint! Jag är sugen på att skaffa fler av KleanColors metallic-lack, har bara tre än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det, sällan man får så fina lack för så lite pengar...

      Radera
  8. Men åh, nu ångrar jag att jag inte klicka hem detta i mitt paket. Va ju så nära att välja det. Kanske måste bli en beställning till.... ditt fel... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tar gärna på mig skulden, det är helt ok :-D

      Radera
  9. wow! Vilket vackert lack! Jag hoppas jag hade med ett sådant bland det jag köpte av Johanna för det där var ju helt otroligt vackert!

    SvaraRadera
  10. Förresten, du råkar inte ha skrivit något inlägg om hur du tar hand om dina naglar? Din nagelvårdsrutin? Vore kul att läsa om..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det har jag inte - än. Men jag försöker ge läsarna vad de vill ha :-) så det ska jag knåpa ihop inom snar framtid!

      Radera
  11. Supersnyggt! Behöver inte säga mer, det säger allt!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!