lördag 1 september 2012

OPI - The show must go on

Här är lacket som jag hade under "holo"-lacket igår. Ett lack som är så väldigt vackert alldeles på egen hand. Det är ju inte nytt på nåt sätt, det kom ut under andra halvan av 2010, som en del av julkollektionen, om jag inte missminner mig. I vissa ljus är det duokromt. Sista bilden visar det tydligt. Rött, hallonrosa, gult orange och en massa microglitter i en underbar blandning. Det var länge sen jag använde detta, och jag förstår inte varför. Det är ju alldeles fantastiskt! 2 lager som flyter på perfekt, torkar snabbt och problemfritt.

Betyg: 5/5


Here I showyou the polish that I used as a base color yesterday. A polish that is so very beautiful all by itself. It's not new in any way, it was released during the second half of 2010, as part of the Christmas collection, if I remember correctly. In some light, it duo chromatic. The last picture shows it clearly. Red, raspberry pink, yellow, orange, and a lot of micro glitter in a wonderful mix. It was a long time since I used this, and I do not understand why. It's just amazing! 2 layers of perfect formula, dries quickly and smoothly.

Rating: 5/5










6 kommentarer:

  1. Du får mig att längta efter det här lacket! Det är helt galet fint.

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag föredrog det såhär utan kleancolor. Jag brukar inte gilla rödfärgade lack men detta var jättefint, spec. med det duochroma :) wow :P

    SvaraRadera
  3. Det här är ett av mina favoritlack alla kategorier! Det är så vackert att det måste upplevas i verkligeten för att verkligen uppskatta det som det förtjänar. :-)

    SvaraRadera
  4. Den är verkligen härlig! Jag höll i den idag och tänkte ta den men ångrade mig i sista sekunden. Det är dock väl värt att återanvända gång på gång!

    SvaraRadera
  5. Ett av de väldigt få rödtonade lack som faktiskt intresserar mig så pass att jag själv skulle vilja ha det. Dessvärre är det inte helt enkelt att få tag på längre:( Väldigt vackert!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!