måndag 17 september 2012

IsaDora - Silk road

Bravo IsaDora! Äntligen börjar det likna nåt, och faktiskt så kan detta lack motivera det höga ml-priset. Silk road är ett fantastiskt lack, nånstans mellan metallic, foil och glass fleck. Jag kan inte beskriva det bättre! Stålblå botten och en massa mini flecks i alla möjliga färger: grönt, lila, magenta, guld... och i vissa ljus drar hela lacket åt lila! Det är så jäkla snyggt så jag svimmar lite varje gång jag tittar på naglarna. Ja, det är så snyggt så det får sitta två dagar. Nån typ av rekord tror jag. På bilderna har jag tre lager, men det är nog inte ett måste, om man inte är jättepetig.

Betyg: 5/5


Bravo IsaDora! Finally starting to look like something, and indeed this polish can justify the price/ml. Silk Road is a fantastic polish, somewhere between metallic, foil and glass fleck. I can not describe it better! Steel blue bottom and a bunch of mini flecks in all possible colors: green, purple, magenta, gold ... and in certain lights, the whole polish looks purple! It's so darn neat, I pass out a little every time I look at my nails. I like it som much that I will keep it on for another day. Someone kind of record I think. In the pictures, I have three layers, but it's probably not a must, unless you are really picky.

Rating: 5/5








11 kommentarer:

  1. Det är så jävla snyggt! Jag köpte faktiskt en flaska idag! :D

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha! Vill ha ganska många av IsaDoras nya lack.

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag kommer överse med penseln och skaffa några från den här kollektionen faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är verkligen fina, de nya lacken :-)

      Radera
  4. Påminner det yttepyttelite om Zoya FeiFei möjligtvis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt Feifei har inte kommit än, men att döma av bilder: Ja, det skulle jag tro!

      Radera
  5. Har precis lackat med detta, helt fantastiskt är det! Blir absolut en till flaska som backup :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!