onsdag 26 september 2012

Frågelåda från Gelic!


Frågor från Gelic: (det andra joxet skippar jag, men detta var roliga frågor!


My own questions to others:

1. If you only could keep 5 polishes of all the ones you’ve got, which one would you keep? (and you can’t buy any more, you’re stuck with the ones you got ;))
Oh herregud... Huuuur ska jag kunna svara på det?  Förmodligen 5 som jag inte kan få tag på igen....
2. I you have to choose one thing, would you fix your hair or you’re makeup before leaving home?
Makeup (kan alltid sätta på mig en keps liksom)
3. And depending on what you choose above, would you fix your [] or nails if you only was allowed to do one?
Make up - mina naglar ser ok ut utan lack, men jag går INTE ut utan smink, under några som helst omständigheter.
4. If someone wanted to buy all your nail polishes, would you agree and in that case to what price?
Nja... alltså allt har ett pris... men då skulle det röra sig om en miljon eller så. Eller kanske en halv. Men jag hade INTE sålt dem för 100 000...
5. Name the ugliest polish you’ve seen if there is one?
China glaze Desert sun är verkligen hiskeligt! (kolasås!)
6. Name the nail art kind, if there is any, that you can’t stand see or at least like the least?
Sånt som är "too much" ränder, stenar, olika färger på samma gång
7. If you would get a disease that makes your nails be super short (they just don’t grow) forever, would you live with it or start using fake nails?
Jag har så lång nagelbädd, så det gör inget om de skulle vara korta för evigt, de skulle ändå vara jättelånga ;-)
8. What’s your favorite nail polish color and finish?
Hm... blått och rött.. Glassflecks och foil
9.  What’s your favorite nail art kind?
Watermarbling, gradients och dotting
10. Is there any reason that would made you stop painting your nails?
Nej. Om jag blev allergisk möjligen.... Annars inte. Skulle inte ta ett jobb där jag inte får måla naglarna tex.
11. What's the funniest/your favorite name of a nail polish (ie. not the brand)?
Det finns många bra namn! OPIs Vodka&Caviar gillar jag!Och CG Hey sailor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!