tisdag 2 april 2013

Blå Måndag - länklista

Här kommer äntligen länklistan. Igår satt jag inte vid en dator, jag kollade på Django Unchained. Lite lång, och väldigt mycket Tarantino. Sevärd? Absolut!

Xana har gjort superfina moln!
Hot nailpolish bidrar med en vinterhimmel via ett indielack.
Ett av mina lemmings hittar vi hos Louise.
Sandra visar ett klassiskt snyggt A-England.
Elins lack är ett nytt holo från China Glaze. Tur jag beställde några ändå, efter stor vånda!
MyNailpolishOnline kör nail art på ett babyblått ColorClub.
Bookpolish bidrag till Blå måndag är ett snyggt Depend.
Karins BB Couture är en riktig doldis, men snygg! Jag har inte sett lacket förut!
Little Miss Nailpolish visar ett lack jag inte heller sett förut, men det måste också vara släkt med Bakerstreet!
Tezz bidrag kommer från en ganska utskälld kollektion, men det är snyggt som bara den!
Tennnails visar ett mörkblått snyggt lack från Essence, och idag en fortsättning.
Ett babyblått prismatiskt lack från KleanColor visar Annica.
Gelics lack var förmodligen ett måndagsex? Snyggt ändå!
Linda visar det blå lacket i min favvokollektion från China Glaze.
Emma visar ett DL-lack så som det ska visas - som layering. Jag, mitt nöt, la 4-5 lager och var missnöjd. Måste också göra layering med detta!
Ann-Sofies bidrag idag är, bortsett från Lady luck, mitt all time favourite-H&M-lack!
...och Elin slirar in på slutet med en lite annorlunda nail art :-)

Ha en fin tisdag, kära läsare!

4 kommentarer:

  1. Hm... jag glömde helt säga till att jag var med på Blå Måndag igår... Jag tror inte jag kollade några bloggar alls nästan...
    Vad gjorde jag igår egentligen?! :D

    SvaraRadera
  2. Såg den på bio för ett par veckor sedan, sååå bra! Fast jag var tvungen att hålla för ögonen under vissa scener ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var rätt rå mellan varven!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!