måndag 29 april 2013

Joss - Go for broke

Blå måndag igen, och den sista i april. Om du också är blå idag, så lämna en kommentar så kommer de länklista ikväll.
Idag visar jag er ännu ett, för mig, nytt märke - Joss. Detta har Wenche på Norway Nails skickat till mig. Formulan är ganska tunn, på bilderna har jag fyra lager. Dock är lacket lätt att kontrollera och det hamnar precis där man vill ha det. Färgen i sig är varken unik eller udda, men det är en härlig blå färg. Det krävs däremot lite mer än så för att jag ska gå igång ordentligt, men saknar man denna nyansen i sin samling så är detta ett helt ok alternativ.

Betyg: 3/5

Blue monday and today I´m showing you a brand I haven´t tried before. I got it from Wenche at Norway Nails. It´s a lovely blue color, but not unique or so. The formula is a bit thin - four layers in the pics. 

Rating: 3/5







12 kommentarer:

  1. Det här tyckte jag var riktigt vackert! Perfekt blå nyans enligt mig. Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt, men som du säger inte något man går igång på precis.

    SvaraRadera
  3. Snygg blå! Visst, inte unik men det gör inget. Jag är ju med men det har ju du redan sett. :)

    SvaraRadera
  4. Det är ett väldigt fint lack även om det inte är unikt. Som du säger så behöver man nog en sån här färg i samlingen, iaf av något märke. :)

    Jag är också med idag och kör lite blått men illaluktande(!) lack. :)

    SvaraRadera
  5. Vacker blå men nej, inte särskilt originell trots att den ser fantastisk ut på dina naglar :/ Jag är med idag (http://laqlust.com/2013/04/29/golden-star/)

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg blå nyans!
    Jag är med idag och bryter trenden med trkiga blå lack hos Sleepy Elin - mer holo till folket!

    SvaraRadera
  7. Hur i hela friden får man 4 lager att torka snyggt? Jag är med nästa vecka! Hade inte hjärta att ta bort mitt godisrosa lack efter en dag :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta var ganska snabbtorkat, och eftersom jag använder Seche vite, så är det bara att måla på tills man är nöjd sen härdar SV i princip allt!

      Radera
  8. Vackert även om det inte va något jättespeciellt. Jag är också med idag. :)

    SvaraRadera
  9. Den är fin, påminner om ett China Glaze, minns inte vilken nu. Jag är med idag! Med ett Liquid Sand vi nog sett redan...

    SvaraRadera
  10. Å vilken härlig blå! Jag är med idag :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!